Ανεμώλια
(. . .)
-Δε θα σ’ αφήσω ποτέ
-Κι αν με πάρει ο αέρας τις νύχτες που φυσάει πολύ και με πάει μακριά σου;
-Θα ‘ρθω να σε βρω. Θα με φωνάξεις και θα σε βρω.
-Κι αν δε μπορώ να φωνάξω;
-Θα σε βρω από τη μυρωδιά…θα μυρίζω το χώμα και θα ‘ρθω να σε βρω.
-Κι αν... είναι θάλασσα…;
-Θα κλείσεις τα μάτια σου…και θα μου στείλεις ένα φιλί…αυτό θα ‘ρθει και θα με οδηγήσει εκεί που θα ‘σαι. Τα φιλιά ποτέ δε χάνουν τον δρόμο τους…δεν έχεις ακούσει…;
(. . .)
Ισίδωρος Ζουργος- Ανεμώλια
Σχόλια