Ανεμώλια



(. . .)


-Δε θα σ’ αφήσω ποτέ

-Κι αν με πάρει ο αέρας τις νύχτες που φυσάει πολύ και με πάει μακριά σου;

-Θα ‘ρθω να σε βρω. Θα με φωνάξεις και θα σε βρω.

-Κι αν δε μπορώ να φωνάξω;

-Θα σε βρω από τη μυρωδιά…θα μυρίζω το χώμα και θα ‘ρθω να σε βρω.

-Κι αν... είναι θάλασσα…;

-Θα κλείσεις τα μάτια σου…και θα μου στείλεις ένα φιλί…αυτό θα ‘ρθει και θα με οδηγήσει εκεί που θα ‘σαι. Τα φιλιά ποτέ δε χάνουν τον δρόμο τους…δεν έχεις ακούσει…;   

                (. . .)


   Ισίδωρος Ζουργος-  Ανεμώλια       

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο.απλά τέλειο. . .

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα τρια δοκίμια του Σοπεναουερ

Ένας κλόουν δακρύζει..