Κινδυνεύεις...



Όταν γελάς, κινδυνεύεις να περάσεις για χαζός.
Και τι μ'αυτό; Οι χαζοί διασκεδάζουν πολύ.
Όταν κλαίς, κινδυνεύεις να περάσεις για συναισθηματικός.

Και βέβαια είμαι συναισθηματικός. Μ'αρέσει. Τα δάκρυα βοηθάνε. 
Όταν ανοίγεσαι στον άλλο, κινδυνεύεις να μπλεχτείς.
Ποιός λέει ότι το μπλέξιμο είναι κίνδυνος; Εγώ θέλω να μπλεχτώ.
Όταν εκδηλώνεις τα συναισθήματα σου, κινδυνεύεις να δείξεις τον πραγματικό εαυτό σου.

Και τι άλλο έχω να δείξω;
Όταν εκθέτεις τις ιδέες και τα όνειρα σου μπροστά στους άλλους, κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς αφελής. Α, μ'έχουν χαρακτηρίσει πολύ χειρότερα από αυτό. 
Όταν αγαπάς, κινδυνεύεις να μη στο ανταποδώσουν.

Δεν αγαπώ για να μου το ανταποδώσουν. 
Όταν ζεις, κινδυνεύεις να πεθάνεις. Είμαι έτοιμος γι'αυτό.
 
Όταν ελπίζεις, κινδυνεύεις ν'απογοητευτείς, κι όταν δοκιμάζεις, κινδυνεύεις ν' αποτύχεις.



Ναι, αλλά πρέπει να ρισκάρεις, γιατί ο μεγαλύτερος κίνδυνος στη ζωή είναι να μη ρισκάρεις τίποτε.
Ο άνθρωπος που δεν ρισκάρει τίποτε, δεν κάνει τίποτε, δεν έχει τίποτε, και γίνεται ένα τίποτε. Μπορεί ν'αποφεύγει τον πόνο και τη λύπη, όμως δεν μπορεί να μάθει και να νιώσει και ν'αλλάξει και να αναπτυχθεί και ν'αγαπήσει και να ζήσει. Δεμένος με τις βεβαιότητες του, είναι ένας σκλάβος. Έχει παραιτηθεί από την ελευθερία του.

Μόνο ο άνθρωπος που ρισκάρει είναι πραγματικά ελεύθερος. Δοκίμασε και θα δεις.

Απόσπασμα από το βιβλίο του Λέο Μπουσκάλια "Nα ζείς, ν'αγαπάς και να μαθαίνεις."

Σχόλια

Ο χρήστης Βάλια Εμ. είπε…
Λατρεύω τον Μπουσκάλια! Τώρα διαβάζω το βιβλίο του "Ο δρόμος του Ταύρου".
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
de tn 3erw tn kurio alla auto pu egrapse t pisteuw k t uposthrizw apoluta.eidika t kommati pu leei 'otan ekdhloneis ta sunais8hmata su, kinduneueis na dei3eis tn pragmatiko su eauto.kai ti allo exw na dei3w'.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα τρια δοκίμια του Σοπεναουερ

Ένας κλόουν δακρύζει..