Θυμάσαι....



....θυμάσαι που δανείστηκα
το καινούργιο σου αυτοκίνητο και το τράκαρα;
Νόμιζα θα με σκότωνες, μα δεν το έκανες.
Και θυμάσαι τη φορά που επέμενα να πάμε στη θάλασσα
κι εσύ μου έλεγες ότι θα βρέξει και έβρεξε;
Νόμισα θα μου έλεγες "Στο'χα πει" . Μα δεν το έκανες.
Θυμάσαι τη φορά που φλερτα για να σε κάνω να ζηλέψεις και εσυ ζήλεψες;
Νόμιζα πως θα με παρατούσες, μα δε το έκανες.
Θυμάσαι τη φορά που λέρωσα την ταπετσαρία
του αυτοκινήτου σου
με κρέμα φράουλα;
Νόμιζα πως θα με χτυπούσες, μα δεν το έκανες.
Και θυμάσαι τη φορά που ξέχασα να σου πω πως
ο χορός είναι επίσημος κι ήρθες με μπλουτζίν;
Νόμιζα πως θα έφευγες, αλλά δεν το 'κανες.
Ναι, υπάρχουν χιλιάδες πράγματα που δεν τα έκανες.
Αλλά με δέχτηκες και μ' αγάπησες και με προστάτεψες.
Υπάρχουν χιλιάδες πράγματα που θα ήθελα να σου ανταπωδώσω όταν θα γύριζες.....
Αλλά δε γύρισες....

Λέο Μπουσκαλια - " Να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις"

Σχόλια

Ο χρήστης ΕΛΕΝΑΚΙ ΣΚΑΤΑΚΙ είπε…
Η ΕΛΕΝΗ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ (ΣΑΓΑΠΩ)
9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ Ν.ΙΩΝΙΑΣ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
elenaki de 3erw ti ta3h pas alla perimene na pas gumnasio.ekei einai xeirotera. . .k mporoun n ginoun xeirotera...!!!8a me katalabeis s ligo kairo.
Apo Ninaki;)
2o gumnasio perisreriou
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ton agapo kai den to kserei

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα τρια δοκίμια του Σοπεναουερ

Ένας κλόουν δακρύζει..